Tisdag 24 april

I går fick jag min fina pippitröja.Den var himmla fin,vart jättenöjd.
Gud vad längesen jag bloggade!!Vet inte hur jag hade tid till de tidigare.Ska jag sitta vid datorn&få något gjort
så måste man göra de när lillhjärtat sover.Dagarna bara rusar iväg,längtan efter våren,sommaren är stor som vanligt.De kliar lite i fingrarna att få börja vårstäda både inne&ute&pyssla&dona på.
Längtan tillbaka till Thailand håller i sig. De var helt undebart där,jag,vi var supernöjda med resan.
De allra bästa var lugnet,stränderna,maten&alla vänliga människor.
Blir en ny resa så fort man skrapat ihop lite pengar igen.Texas ska med nästa gång&jag skulle kunna stanna en hel månad där med han.Thailand måste vara ett av dom bästa ställena att semestra på med små barn.Sätter in lite bilder.

min pippitröja

party på happy snapper :)

mia på våran favorit strand

näst sista kvällen vid dennis&mias bungalow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0