Måndag 17 oktober 2011

Hösten är en vacker årstid,säger många.Vet inte om jag kan hålla med.Jo de är fint med alla vackra färger den klara luften & rödgula löven.Men men,de känns allt lite vemodigt med att höstens intåg betyder att sommaren är slut för den här gången & att de dröjer ett år tills man får sola,bada,cykla & tills trädgården står i grönska & blom igen & till alla lata sommardagar.Men annars så flyter livet på som vanligt på gården.En ny familjemedlem har vi skaffat,en Shettis valack,Lucky Luke.Han är så söt & charmig.Texas rider & borstar han & de går jättebra.Pappa Magnus bygger de sista på pannrummet & vi hoppas snart på att få tända den första brasan i pannan.Texas har börjat på dagis i september & de funkar bra,trots att han bara är 2 dagar i veckan 9-14.Jag jobbar som vanligt nu dvs 2 nätter & ledig 4.Sparat lite av mina mammadagar så jag kan vara ledig nästa sommar.Trots en lite dyster höst så känns allt,livet, som en gåva varje dag.Jag är tacksam över allt,min familj,mina vänner,kollegor,tack för att ni finns & förgyller mina dagar.Jag har alltid tyckt,kännt att livet blir bara bättre & bättre med åren & de tycker jag än idag.Ha en toppen dag alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0