Lördag 29 oktober

Gud vad skönt med helg & ledigt efter 3 nätters vakande,gäsp,gäsp.Och ännu skönare är de när solen visar sig,så härligt.Less på de trista vädret,man blir bara så trött av de,jag i alla fall.I dag blir de nog en ute dag,stallet,hästarna ska motioneras & ev att Evas tjejer kommer & pysslar med hästarna.De alltid lika roligt när dom kommer.Ikväll börjar då äntligen Så mycket bättre,med bla Tomas Ledin,Lena Ph,E type osv,jag hoppas de blir lika bra som förra säsongen där jag bara"älskade"Plura,September,Dileva osv.Sätter in lite bilder från idag & från veckan som gått.Bla så har jag faktiskt hängt upp mina julgardiner jag beställt från Jotex plus jullöpare & kuddfodral.Sen lägger jag in lite bilder på Texas & storebror Dennis <3 Trevlig helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0