Rebecca 17 år

I går firade vi Rebecca på hennes 17-årsdag.Nära & kära tittade in för att gratta henne & få sig lite smörgåstårta,fika & värmande glögg.Tänk,om ett år blir hon 18år!!!
Annars så njuter jag för fullt av att göra fint hemma med ljus och vackert pynt.Julen & pyntandet blev mycket mysigare och roligare med en liten kille i huset!
Sen jag flyttade hit,för snart 8 år sen,så älskar jag bara stillheten här.Jag vill inte längre stressa runt mellan släktingar under juldagarna,jag vill bara vara här,hemma.Man vill ju skapa sina egna traditioner och bestämma själv.
Att få bo på landet med familjen och kunna ha hästar och eget stall,de har alltid varit min dröm.
Tänk,den drömmen blev sann och livet är underbart.Kramizar alla <3


Kommentarer
Postat av: Minna

Grattis till Rebecka i eferskott :). Vad mysigt det ser ut!

2011-11-29 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0